sâmbătă, 17 iulie 2010

CUM AM AJUNS SA FIU UN TANAR LIBERAL

Am ajuns sa fiu un tanar liberal din anul 2005.Imi placea foarte mult actiunile acestui partid in speta PNL. Am participat la cateva sedinte si sincer eram surpins impresionat de ceea ce se discuta in acele sedinte la care eu am  participat.Remarcat de cineva anume nu am fost dar tin sa precizez ca mi-a placut mult doctrina acestui partid,asa a fost sa aleg acest partid (PNL).Tin sa precizez ca sunt presedinte la organizatia de tineret national liberal pe raza comunei CRISTESTI jud. IASI,la fel tin sa precizez ca sunt initiatorul acestei organizatii si ca m-am implicat foarte mult ca aceasta organizatie sa ia nastere in CRISTESTI.In aceasta organizatie suntem circa 35 de persoane implicati.Noi PNL prin organizatia de tineret incercam sa promovam tinerii si ideile lor.Asadar datorita faptului ca mi-a placut tot ceea ce am facut pana acum ,pe unul din planurile de viitor am pus si politica (o altfel de politica la care eu sper)si cred cu inversunare ca generatia tanara are capacitatea de a oferi o schimbare benefica poporului roman.Nu in ultimul rand as dori sa mentionez ca portile liberalismului din CRISTESTI si nu numai sunt oricand deschise pentru toti cei care vor sa ni se alature .. SUCCES.. CU STIMA SI RESPECT PRESEDINTE TNL CRISTESTI,JUD. IASI HARABAGIU GHEORGHE... PT. DETALII SUNATI LA TEL:0741900936  MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu